Vad män vill ha

”Super hot and super crazy = every man’s dream”, hör jag i en amerikansk tv-sänd historia.

Jag har faktiskt försökt förstå vad det är som gör att bachelor efter bachelor in i det sista behåller, eller faktiskt väljer, den enda tjejen som spelar ”skör” inför bachelorn och är ett psykopatiskt svin eller bara rätt upp och ner skogstokig gentemot de övriga medverkande damerna… och nu tror jag att jag förstår.

Män vill ha tjejer som helst är skitsnygga, men viktigare ändå är att de är mentala vrak.

Jaha, men dåså. Då vet jag både att och varför det är kört för min del.

Jag ser ut som en rätt vanlig kvinna. Där har funnits ett större antal män som tyckt att jag varit skitsnygg än som tyckt att jag gått fetbort, men jag tror knappast att jag kvalar in under ”super hot”.

Men framför allt är jag inte psykopat och/eller ett psykiskt vrak. Jag är inte ”skör” på det sättet som får män att både drömma om osannolikt hett sex och vilja ta hand om en.

Det som stör mig allra mest i det hela är att män tydligen är så fruktansvärt pinsamt korkade… 😦

Jag ber till Gud-som-jag-inte-tror-på att jag ska få den förunderliga ynnesten att trots det få möta den enda mannen vars instinktsdrivna kopulationsdrift inte sitter ihop med den typen av känslomässig störning och ointelligens…

Kommentera

