And F Y I

Så känner jag kärlek.

Till människor som inte håller på med en massa destruktiv skit.

Och till enstaka dumidioter som inte slår någon annan vare sig fysiskt eller psykiskt, och där jag får chansen att se varför de beter sig som dumidioter.

Så vill du ta över mitt liv för att du vill åt uppmärksamheten och dramatiken, så ska du också veta att du inte får ta över kärleken som slår rot i just mitt hjärta.

Ta mer än gärna över dramatiken i mitt liv. Men kärleken får du odla själv.

Och det hoppas jag tamigfan att du gör. För annars är du ju inte ens en lort, och får inte ens plats i bröderna Lejonhjärtas saga.

Serru.

Kommentera

