Ja, förlåt

Nu blev det sådär tyst här igen. Har jobbat järnet, och på den fria tiden har jag pratat med mina nära människor… och så har jag mejlat lite med en man som jag ska på dejt med framöver. Som ofta så är han lite mer på hugget och drömmande än vad som är motiverat utifrån situationen, och det är faktiskt inte alls smickrande att utgöra fantasiföremål från en människa som knappt vet något alls om en, inte ens hur man ser ut… så jag brottas lite med att känna mig trängd in i ett hörn av någon som inte på minsta vis ser mig. Passion är ett jäkla skit, det utesluter verkliga människor. Men samtidigt verkar han på väldigt många sätt vara både trevlig, respektfull, vettig och varm. Med potential att vara en människa värd att satsa på. Så det blir nog… bra, hur det än blir.

Och så sover jag dåligt. Så nu blir det sängen nästa.

