Nu är det sådär igen

Att jag har en massa saker som jag vill skriva om, men inte orken att prioritera tiden det tar att sätta allt på pränt… fast jag egentligen vill.

Baskat också.

Kanske har jag ork och tid i morgon kväll. För nu har hela söndagen gått åt till att äta söndags-DN-frukost i sängen, ta en promenad i solen och alla minusgraderna till stan för att shoppa klappar, äta middag med dottern och sedan baka lite pepparkakor och adventsfika med kortspel tillsammans med dottern och hennes pojkvän. Hur mysigt som helst. Och tyvärr hamnar skrivandet lite för långt ner på prio-listan…

Men kanske i morgon. Eftersom den senaste veckan faktiskt har inneburit en massa saker och tankar som jag vill skriva om.

Nu blir det sovdags i stället, och kanske därmed lyckas mota förkylnings-Olle i grind.

Hoppas i alla fall att alla som kvistar förbi här har haft en jättemysig och glad första advent.

