Sökordsnöje

Här är de senaste dagarnas sökord, där den som sökt har landat på min blogg:

etikettsregler lunch
livetleva wordpress
leva livet
psykopat+leva med
exet
psykologisk manipulation
livetleva wordpress
människans primitiva drifter
livetleva
gastroskopiundersökning+lugnande

Alla ovanstående är ganska vanliga sökord, till min blogg. Men idag tillkom ett nytt, nämligen… tam tadam…:

stugförsäljning

Jättekul, för mig personligen – när har jag någonsin skrivit något om det??? 🙂 Helt osannolikt… märkligt att min blogg, som är så relativt inaktiv och dessutom inte har en massa kommentarer (= ‘länkar’, vilket för sökmotorerna indikerar ”hög aktivitet” och därför leder till att ens ‘sida’ hamnar högt i sökresultaten)… jag är rätt säker på att jag inte är särskilt ensam om att skriva om ovanstående ämnen, så det är lite konstigt att min blogg verkar komma så tidigt i sökresultaten.

Och ‘stugförsäljning’ är jag tämligen säker på att jag aldrig har skrivit om… 🙂 Nå, underhållande är det i alla fall.

Dags för yoga.

